SBM

Personeelsadvies
& competentie-
management

Bedrijfsoplossingen
op maat

Open bedrijfs-
opleidingen

header Image Map
Van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid

Van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid

06-09-2017

 

0 reacties geplaatst

Tags: MBA, joost cottyn, klantentevredenheid, klantgerichtheid

 


Super inspirerend Mini MBA "Van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid" in Kortrijk op 5 september l.l. Bouwen aan een 9+ organisatie!

Wilt u er bij zijn op 11 September in de SBM campus Zwijnaarde? U bent welkom! https://goo.gl/3C9dhv

 

GRATIS MINI MBA “Van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid”

door: Joost Cottyn

Ondertussen is het zover. Voor iedere bedrijfsleider is het duidelijk dat je het verschil kan maken met tevreden klanten. Dit is een positieve evolutie en kunnen we alleen maar toejuichen.

De fundamentele vraag is echter of we genoegen kunnen nemen met alleen maar tevreden klanten. Diverse theorieën tonen immers aan dat je vooral moet proberen om 'uiterst' tevreden klanten te hebben: zij bevelen je aan, gaan meer aankopen doen bij jou en bij hen mag je al eens een klein steekje laten vallen.

 

De sleutel tot het succes zit hem in de shift van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'.

Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen, iedere dag een fan van onze klant maken, een klacht of probleem echt ter harte nemen, enz. Kortom: een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan de verwachting.

 

Naar een 9+ Organisatie: de spelregels in 1 avond

In deze mini-mba willen we graag de onderliggende principes blootleggen, zodat je al heel snel zelf aan de slag kan om jouw organisatie meer klantgericht te maken.

Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben.

We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee je instant kan zien hoe je scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat je kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als je in één avond de spelregels wilt kennen om direct van je organisatie een klantgericht bedrijf te maken, dan is deze mini-mba een zeer nuttige en leerrijke investering. Je zult er dagenlang de vruchten van plukken. En... je klanten zullen het direct merken. Je omzetcijfer ook.

Alvast van harte welkom!

 

De mini MBA kan je op drie plaatsen volgen:

- Op Dinsdag 5 September van 18.30 tot 21.30 in Kortrijk

- Op Maandag 11 September van 13.30 tot 16.30 in Antwerpen

- Op Maandag 11 September van 18.30 tot 21.30 in Zwijnaarde

 

Meld je aan voor deelname aan de gratis mini MBA "Van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid"

 

Joost Cottyn heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van bedrijven inzake klantgerichtheid. Nadat hij eerst sales ervaring heeft opgedaan in verschillende omgevingen en zelf sales trainers ging aansturen, werd hij verantwoordelijk voor deze strategische hefboom van van gewone organisatie excellente organisaties te maken.

Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen, om een zo groot mogelijke return te realiseren inzake klantgericht handelen.

Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. Je moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!

 

U zou graag meer horen over het SBM-aanbod in Customer Xperience, Marketing, Communicatie & Sales? Contacteer dan luc.verhaeghe@sbm.be


0 reacties geplaatst

Plaats een nieuwe reactie

Onze partners

Met de steun van

© Copyright 2017 door Skilliant cvba| Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden
m.z. Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge België